Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца не върви защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156-ца не върви защо?

    Здравейте.
    Взех си една Алфичка 156 1.8 т.с.
    Тракаше доста направо си работеше като дизел (мислех че е вариатор), обаче уви оказа се, че мотора е за ремонт.
    Не вървеше изобщо и оборотите на празен ход и при натиснат съединител играеха (понякога се нормализираха за малко и пак същата картинка)
    След 1 седмица ремонт сменихме колянов вал (2ра употреба) като го шлайфахме сменихме му лагерите с нови. Също така буталата и сегментите ми бяха в лошо състояние поради което взехме други (ползвани, но в добро състояние). Сложихме също и нов вариатор.
    След цялата тази процедура колата сега не трака, но както и като я взех не върви изобщо.
    Особено в ниските обороти е пълен кошмар изобщо не дърпа, също така проблема с оборотите си остана.
    Пробвах да откача буксата на дебитомера (като си мислех, че поне малко ще тръгне но без ефект).
    Някакви идеи ?
    Last edited by Ganja_Breed; d.m.y г., 22:18.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
    Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

  • #2
    Колега аз,като я взех моята не вървеше и беше на три цилиндъра.Закарах я на диагностика и ми казаха куп глупости бобини,ламбда-сонда,но като я закарах на почистване на дюзите всичко се оправи и сега е пушка.
    Предлагам ти да си погледнеш дюзите да няма запушена или бобини,кабели и свещи.

    Успех все пак
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp

    Comment


    • #3
      След 3000 оборота върви ли? Да кажеш да ти е първия ТС мотор - разбирам, ама като ти гледам подписа не е...
      Alfa 156
      ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
        След 3000 оборота върви ли? Да кажеш да ти е първия ТС мотор - разбирам, ама като ти гледам подписа не е...
        След 3000 понавървява малко повечко, обаче в интерес на истината точно защото не ми е 1вият т.с. мотор 145-цата ми въпреки, че беше 1.6 направо летеше.
        Тази е наистина зле возил съм се в 156-ца 1.8 и разликата е адска не е малка.

        ---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

        Първоначално публикувано от kiko222 Покажи съобщение
        Колега аз,като я взех моята не вървеше и беше на три цилиндъра.Закарах я на диагностика и ми казаха куп глупости бобини,ламбда-сонда,но като я закарах на почистване на дюзите всичко се оправи и сега е пушка.
        Предлагам ти да си погледнеш дюзите да няма запушена или бобини,кабели и свещи.

        Успех все пак
        Моята не е на 3 цилиндъра просто не върви.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
        Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Ganja_Breed Покажи съобщение
          Здравейте.
          Взех си една Алфичка 156 1.8 т.с.
          Тракаше доста направо си работеше като дизел (мислех че е вариатор), обаче уви оказа се, че мотора е за ремонт.
          Не вървеше изобщо и оборотите на празен ход и при натиснат съединител играеха (понякога се нормализираха за малко и пак същата картинка)
          След 1 седмица ремонт сменихме колянов вал (2ра употреба) като го шлайфахме сменихме му лагерите с нови. Също така буталата и сегментите ми бяха в лошо състояние поради което взехме други (ползвани, но в добро състояние). Сложихме също и нов вариатор.
          След цялата тази процедура колата сега не трака, но както и като я взех не върви изобщо.
          Особено в ниските обороти е пълен кошмар изобщо не дърпа, също така проблема с оборотите си остана.
          Пробвах да откача буксата на дебитомера (като си мислех, че поне малко ще тръгне но без ефект).
          Някакви идеи ?
          А зацепена ли е с пети?
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            А зацепена ли е с пети?
            Да.
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
            Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Ganja_Breed Покажи съобщение
              След 1 седмица ремонт сменихме колянов вал (2ра употреба) като го шлайфахме сменихме му лагерите с нови. Също така буталата и сегментите ми бяха в лошо състояние поради което взехме други (ползвани, но в добро състояние). Сложихме също и нов вариатор.
              Някакви идеи ?
              Трябваше да заварите вариатора - на фона на тоя ремонт, тия 200 - 300 лв дето са заминали за нов са си направо нищо.......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                "Сложихме", "шлайфахме", "правихме"...
                Много голямо значение има кои сте "вие" дето сте ги правили тези неща, защото ей тука има снимки на един мотор дето и той бил "след ревизия":
                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...5&postcount=64

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Трябваше да заварите вариатора - на фона на тоя ремонт, тия 200 - 300 лв дето са заминали за нов са си направо нищо.......
                  Как така да заварим ?
                  Вариатора е взет ползван но в добро състояние от кола която е работила нормално.

                  ---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:50 ----------

                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  "Сложихме", "шлайфахме", "правихме"...
                  Много голямо значение има кои сте "вие" дето сте ги правили тези неща, защото ей тука има снимки на един мотор дето и той бил "след ревизия":
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showp...5&postcount=64
                  Не съм го правил аз просто така говоря
                  Правил го е човек, който си разбира от работата и не е първата алфа която ремонтира.
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
                  Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

                  Comment


                  • #10
                    Кабели свещи и дебитомер, като ги смених на моята сега е оса
                    156 1.8 TS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Ganja_Breed Покажи съобщение
                      Да.
                      Ти видя ли с очите си, че центровката я правят с правилния инструмент? Не че и с него не може да я усерат де ..
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                        Ти видя ли с очите си, че центровката я правят с правилния инструмент? Не че и с него не може да я усерат де ..
                        Е инструмента не знам дали е бил правилният, обаче на 99 % е бил
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
                        Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Ganja_Breed Покажи съобщение
                          Е инструмента не знам дали е бил правилният, обаче на 99 % е бил
                          На какво прилича този инструмент ? Питам те щото на доста места зацепват без пети с 1 контролен ход и си мислят, че всичко е 6.
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Ganja_Breed Покажи съобщение
                            Е инструмента не знам дали е бил правилният, обаче на 99 % е бил
                            Ами едно метално желязо полукръг и се слага на валовете отгоре да легне.
                            Две такива железа са доколкото видях.
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
                            Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

                            Comment


                            • #15
                              Ако предположим, че зацепването е ОК .. освен да идеш до Варна, там колегите ще те насочат за майстор. Диагностика прави ли някъде ?
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                              Comment

                              Working...
                              X